Εργαλεια Lidl(Parkside)

Εδω και 1-2 χρονια εχω ξεκινησει να αγοραζω καποια εργαλεια απο το Lidl(Parkside),αρχικα σαν εναλλακτικα καποιων επωνυμων εργαλειων που ειχα ηδη η για εργασιες  που θα εκανα πολυ αραια. Σταδιακα τα προτιμουσα απο τα πιο Επωνυμα και για πιο βαριες δουλειες(ερασιτεχνικης φυσεως παντα,δε ειναι επαγγελματικα τα εργαλεια και τα συγκρινω μονο με αναλογα ερασιτενχικα)
Ο λογος που τα αγοραζα ηταν η τιμη τους,η οποια,για τα χαρακτηριστικα των εργαλειων,ηταν αρκετα καλη,ειδικα πριν 1-2 χρονια που οι τιμες των Επωνυμων εργαλειων δεν ειχαν πεσει οσο εχουν πεσει αυτη τη στιγμη.Τοτε η διαφορα τιμης μεταξυ των επωνυμαν γνωστων εργαλειων και των εργαλειων του Lidl ηταν αρκετα μεγαλη.
Αυτα τα 2 χρονια εχω αγορασει περιπου 12 εργαλεια.Απο καποια εμεινα πολυ ευχαριστημενος απο αλλα οχι τοσο,κανενα ομως μεχρι στιγμης δε ηταν πεταμα λεφτων.

Καταρχας ολα εχουν εγγυηση 3 χρονων,η οποια ειναι πραγματικη(εχω αλλαξει εργαλειο αμεσα επειδη ηταν ελλατωματικο ενα μικρο εξαρτημα που ειχε).
Τα πιο πολλα επωνυμα αρκουνται σε 1 με 2 χρονια το πολυ.
Μεχρι στιγμης δε μου εχει καει κανενα.Το μονο που μου εχει χαλασει(ενα πιστολι θερμης κολας) ηταν λογω δικης μου απροσεξιας(ειχε βγει απο τη πριζα και δε το ειχα προσεξει και πιεσα με δυναμη τη σκανδαλη η οποια ηταν πλαστικη και εσπασε)

Θα προσπαθησω απο την προσωπικη εμπρειρια που εχω να γραψω τα θετικα και τα αρνητικα που εχω κατ εμε τα εργαλεια του Lidl

Θετικα
  • Χαμηλη τιμη εως αρκετα χαμηλη τιμη(καποιες φορες εως και το 1/4 της τιμης αντιστοιχου προιοντος επωνυμης μαρκας)
  • Συνηθως συνοδευονται απο ικανο αριθμο εξαρτηματων στην συσκευασια.
  • Συνηθως εχουν  θηκη μεταφορας
  • Καλη  και στιβαρη κατασκευη(ειδικα τν πιο ¨”βαριων” εργαλειων).Τα δραπανοκατσαβιδα και τα κρουστικα τρυπανια για παραδειγμα φερουν συνηθως ταχυτσοκ απο τη Rohm,που χρησιμοποιειται απο καποια επαγγελματικα εργαλεια
Αρνητικα
  • Οι μπαταριες,στα εξαρτηματα που δουλευουν χωρια καλωδιο,συνηθως δε κρατανε οσο χρονο θα επρεπε(δεν ειναι απογοητευτικος,αλλα θα μπορουσε να ειναι πολυ καλυτερη η αποδοση της μπαταριας).Επισης απο οτι εχω διαβασει στο λιγο που το εχω ψαξει ειναι απο δυσκολο εως πολυ δυσκολο να βρεις νεα μπαταρια αν τελειωσει η διαρκεια ζωης αυτης που εχει μεσα το εργαλειο που αγορασε καποιος.
  • Συνηθως τα εργαλεια των Lidl “μοιαζουν” πολυ με καποια επωνυμα εργαλεια και συνηθως παιρνουν τια ιδια εξαρτηματα,καποιες φορες ομως παιρνουν μονο δικα τους που δε διατιθονται στην αγορα παρα μονο στα κεντρικα της εταιριας στην αθηνα(και δεν ειναι και παρα πολυ φτηνα.Οποτε ειναι καλο πριν αγορασει κανεις καποιο εργαλειο να κοιταξει αν παιρνει εξαρτηματα που βρισκονται στο κοινο εμποριο(πχ στα τριβεια αν τα γυαλοχαρτα που παιρνει εχουν ιδιες διαστασεις με τα κοινα)
  • Τα εργαλεια δε διατιθονται μονιμα στα καταστηματα των Lidl,αλλα ανα καποια διαστηματα,πολλες φορες για μονο μια φορα..Αν υπαρχει ζητηση ισως τελειωσουν μεσα στις πρωτες ωρες της διαθεση τους και μετα δε υπαρχει περιπτωση να το πετυχεις καπου.Καποιες φορες εμφανιζονται καποια ξανα αλλα συνηθως ειναι αυτα που δε πουληθηκαν τη πρωτη φορα.
Παρουσιαση Εγαλειων Που Εχω Αγορασει

Parkside PEBH 1010 – Περιστροφικο Πιστολετο 1010 Watt
Ειναι ισως το εργαλειο απο το οποιο εχω μεινει πιο ευχαριστημενος απο οσα αγορασει απο το Lidl.To εχω χρησιμοποιησει σε αρκετα σκληρες δουλειες και για αρκετη ωρα και δε εχει παθει κατι μεχρι στιγμης.Ειναι αρκετα δυνατο και δε εχω αντιμετωπισει προβλημα σε τρυπημα(εχω τρυπησει 35 εκατοστα τοιχο με 12αρι τρυπανι ανετα)καλεμιασμα,ανακατεμε στερεων υλικων με τον αναδευτηρα.Εχει ρυθμιζομενη ισχυ,επιλογη,για τρυπημα,τρυπημα και κρουση και ,κρουση μονο και στη συσκευασια περιλαμβανεται ταχυτσοκ απο την Rohm.


Βιβλιο Οδηγιων

24V Κρουστικο Δραπανοκατσαβιδο

Ηταν ενα κρουστικο δραπανοκατσαβιδο που πηρα για να ξεφυγω απο τους περιορισμους των καλωδιων και των μπαλαντεζων.Τα επωνυμα που ειχαν επαρκη ισχυ ηταν αρκετα ακριβα και ετσι αποφασισα να το παρω.Εκανε 69 ευρω αν θυμαμαι καλα.
Αρκετα στιβαρο και αυτο με ταχυτσοκ Rohm,24volt,2 επιλογες ταχυτητας,,αριστεροστροφη,δεξιοστροφη λειτουργια,16 επιλογες ροπης,επιλογη κρουσης/τρυπηματος και επιπλεον λαβη για καλυτερο κρατημα και βαλιτσακι μεταφορας.
Εχω τρυπησει,τσιμεντο,τουβλο,τσιμεντοπλιθα.Καποιες φορες ζοριζεται λιγο αλλα τα καταφερνει.
Το μονο του μειονεκτημα ειναι η διαρκεια της μπαταριας του.Δε κραταει παρα πολυ αλλα φορτιζεται σχετικα γρηγορα παλι.

Sabre Saw/Σπαθοσεγα 710 W


Ειχα μια σεγα Black n Decker,η οποια βγηκε καλουτσικη αλλα ηθελα μια σεγα που να μπορει να παρει μεγαλυτερες λαμες για να κοβω μεγαλυτερα πραγματα πιο ευκολα(σωληνες pvc,μεγαλα δοκαρια…)και ετσι οταν την ειδα στο διαφημιστικο τη πηρα αμεσως.Δε θυμαμαι ακριβως τη τιμη αλλα νομιζω ηταν σχετικα αρκετα φτηνη.
Εχει αρκετη δυναμη,επιλογη ρυθμισης δυναμης(500-2600σ.α.λ),διακοπτη ταλαντωσης με 4 επιλογες,αλλαζει λαμες με κλειδι αλεν(μικρες και μεγαλες),καλωδιο 3 μετρων.
Δεν εχω κανει τιποτα hardcore ακομα αλλα για τα απλα που το εχω χρησιμοποιησει εχει ανταπεξελθει πληρως.
36 comments

  1. geias egw file agorasa ena ergaleio apo to lild shmera parkside markas pou ine g na fabis xeries bazis bernikia k tetia mesa pisteuw na kratish kairo auto to 8elw g to spiti m oxi tpt allo legete paint sprey gun ine to prwto pou pernw me auti ti marka k pisteuw nabgi kalh exei k ta 3 xronia egiush tespa…exw xanaagorasei ergaleia k exun krathsei 1-2 xronai opos to les analogos k posos to prosexeis k esi o idios auta!!!!!!!!!!

  2. Αν το προσεχεις και δε το ζοριζεις σιγουρα θα κρατησει τοσο και λογικα και παραπανω.
    Αν καταλαβα καλα αγορασες το ηλεκτρικο πιστολι βαφης.Το ειχα παρει και εγω πριν λιγο καιρο.Μια χαρα ειναι.Μονο μη ξεχνας να το καθαριζεις μετα τη χρηση παντα.
    Το μονο κακο που εχουν τα parkside ειναι η οτι δε εχουν ανταλλακτικα αν χασεις κατι η αν εχουνε ειναι ακριβα.
    Σιγουρα παντως τα λεφτα τους τα αξιζουνε.Σε αναλογη τοσο οικονομικη τιμη ειναι πολυ δυσκολο να βρεις κατι το ιδιο καλο με αυτα στην Ελληνικη αγορα.
    Και μια συμβουλη,επειδη οι αποδειξεις στο Lidl ειναι θερμικες και δε προκειται να κρατησουν 3 χρονια που κραταει η εγγυηση του,βγαλτη μια φωτοτυπια για σιγουρια.

  3. Έχω το ίδιο δραπανοκατσάβιδο σε 18V και ψάχνω μπαταρία μήπως ξέρεις που θα βρω; Με ενδιαφέρει και η 24V αν ταιριάζει. Αν ξέρεις που θα βρω και πόσο περίπου θα μου κοστίσει σε παρακαλώ απάντησε μου.
    Ευχαριστώ
    Αντώνης

  4. Αυτο που δειχνω εδω ειναι κρουστικο δραπανοκατσαβιδο,δηλαδη εχει και επιλογη κρουσης για διατρηση τοιχου.Δε ξερω αν ειχε βγει και σε 18V πριν.Νομιζω πως οχι.
    Λογικα εχεις το ιδιο με μενα το 18v το απλο δραπανοκατσαβιδο(γιατι νομιζω εχουν βγαλει και λιθιου).Καταρχας δε ταιριαζουν οι μπαταριες(και να ταιριαζαν παλι δε θα μπορουσες να βαλεις 24v σε μηχανημα για 18v)και δε ταιριαζουν ουτε οι φορτιστες.
    Το κακο με τα επαναφορτιζομενα της parkside ειναι οτι καποια εχουν συνηθως εχουν μικρες μπαταριες(αν δε κανω λαθος αυτο που εχουμε και οι δυο ειναι 1,5 αμπερωρες.Δηλαδη σχετικα μικρη.Αυτο σημαινει οτι τελειωνει γρηγορα και ετσι το φορτιζεις πιο πολλες φορες,οποτε τελειωνει η διαρκεια ζωης της μπαταριας πιο γρηγορα.Συν οτι οι απλες μπαταριες αποφορτιζονται μονες τους πολλες φορες.
    Τωρα για μπαταριες αν υπαρχουν πρεπει να επικοινωνησεις με τη kompernass
    Kompernass Service Ελλáδa
    Kalothanassi G. Amalia
    10-12 Thiatiron Str.
    14231 N.Ionia Athens (Greece)
    Tel.: 210-2790865
    Fax: 210-2796982
    e-mail: support.gr@kompernass.com

    για να δεις αν εχουνε μπαταριες.Εχω την εντυπωση ομως οτι δε θα ειναι τοσο φτηνες.Ισως αν ειναι και ταλαιπωρημενο αρκετα το εργαλειο να συνεφερε να επαιρνες καποιο καινουργιο που λογικα θα ειναι και πιο εξελιγμενο.Συνηθως ανα 2-3 μηνες το lidl φερνει ενα δραπανοκατσαβιδο(18-24V)που μπορει να ειναι και λιθιου,οποτε να εχεις και πολυ μεγαλυτερη διαρκεια ζωης μπαταριας.Παρε ενα τηλεφωνο η στειλε ενα ε-μειλ παντως και δες μονος σου αν συμφερει καλυτερα.
    Ευτυχως εμενα ολες μου οι μπαταριες ζουνε ακομα και δε εχω χρειαστει να αλλαξω καμμια.Αυτο συμβαινει γιατι εχω 4-5 δραπανοκατσαβιδα και τα χρησιμοποιω εναλαξ οποτε μοιραζεται ο φορτος εργασιας.

    Τωρα αν η μπαταρια ταιριαζει με καποια αλλη αλλη μαρκας του εμποριου δε το εχω βρει ακομα.Οσες εχω δει δε ταιριαζουν παντως.
    Εχω διαβασει οτι υπαρχουν κατι καταστηματα που σου γεμιζουν τις παλιες μπαταριες αλλαζοντας τις κυψελες που εχουν,αλλα δε ξερω ποσο αποτελεσματικο ειναι.Νομιζω εχει Αθηνα.Ειναι σιγουρα πιο οικονομικο απο το να αγορασεις μια καινουργια.

  5. αγορασα ενα τριβειο ταινιασ ταινιολειαντηρα το λεει.μολισ δουλεψε ουτε 3 λεπτα καηκε.ψαχνω να βρς αποδειξει και δεν τιν βρισκω.ξερει κανεισ να μου πει το τηλ του σερβισ?

  6. agorasa to cordless multi-grinder pfbs9.6A1 mata apo liges ores ergasias de litiurgi, servis sti Kypro mou ipane, mono ta exoda apostolis ine pio pola apo tin axia tou ara den iparxei swervis sti xwra mas?

    1. Δε ξερω πως λειτουργει η εταιρια στη Κυπρο φιλε μου δυστυχως.Οσο ημουν στη Κυπρο δε ειχα δει καν καταστημα Lidl στη Λευκωσια ειδικα.Στην Ελλαδα (τουλαχιστον μεχρι προσφατα που ηξερα)οταν ηταν εντος εγγυησης το πηγαινες στο καταστημα που το αγοραζες και αναλαμβανε αυτο τη διαδικασια για το σερβις.Μια φορα μου ειχε χαλασει κατι και ετσι εγινε.Δε ειχα αλλη εμπειρια ευτυχως.
      Το συγκεκριμενο μοντελο το εχω και εγω εδω και εναμιση χρονο και δε μου εχει παρουσιασει προβλημα.Προτιμω το dremel να πω τη αληθεια αλλα οταν θελω κατι γρηγορο και ασυρματο το δουλευω.Σιγουρα δε αξιζει να το στειλεις για επισκευη με δικα σου εξοδα.Δοκιμασε να πας στα Lidl να ξαναρωτησεις,και αν οντως γινεται αυτο τοτε θα πρεπει ισως να απευθυνθεις σε καποια ενωση καταναλωτων καθως αυτο δε ειναι σωστο για να γινει γνωστοποιηση σε μελλοντικους πελατες τουλαχιστον.
      Παντως αν δε βρεις ακρη κατα τη γνωμη μου δοκιμασε να το πας σε καποιο τοπικο καταστημα που επιδιωρθωνει εργαλεια,μπορει να ειναι κατι πολυ απλο οπως καρβουνακια που να μη κοστιζει και τιποτα.

  7. Παιδια αυτες τις μερες θα φερει το lidl μια ηλεκτροκολληση PARKSIDE και θελω να παω να την παρω το Σαββατο 26 Μαιου θα ερθει πιστευω να ειναι καλη ..αν και φτηνη 49,99€ … δεν θελω να τα χασω αδικα.

    1. Ναι το ειδα και εγω,κ σκεφτομουνα να παω να την παρω και εγω να σου πω την αληθεια.Ειναι αρκετα φτηνη,σχεδον τσαμπα(αν κ μικρη ισχυ σχετικα).Μονο οι τσιμπιδες και η μασκα κανουν κανα 15ευρω για πλακα.
      Τωρα αν ειναι καλη τι να σου πω.Υποθετω οτι για ερασιτεχνικη χρηση θα ειναι μια χαρα.Εχω δει κατι noname 20ετιας να δουλευουν μια χαρα μετα απο σκληρη χρηση.
      Χωρις να ειμαι ειδικος νομιζω οτι ολες οι ηλεκτροκολλησεις δε χαλανε ευκολα με λογικη χρηση.
      Μονο πηγαινε πολυ πρωι γιατι σε αυτα τα προιοντα μεγαλης συσκευασιας,τα lidl φερνουν λιγα κομματια 8-16 συνηθως ανα μαγαζι κ πολλες φορες εξαντλουνται σε λιγη ωρα.
      Εγω πριν λιγο καιρο ψωνισα το φαλτσοπριονο που ειχε και δουλευει μια χαρα.

  8. αυτοι τι ωρα φερνουν τα προιοντα τους? τα μεσσανυχτα? γιατι τα Lidl ειναι ανοιχτα το σαββατο απο τισ 8:00 μεχρι 20:00 το βραδυ εγω να παω κατα τις 9 ?

    1. Συνηθως τα προιοντα τα βαζουν στα ραφια απο το προηγουμενο βραδυ λιγο πριν ληξει η βαρδυα τους.Πολλες φορες εχω πετυχει προιον προσφορας πεμπτης τεταρτη βραδυ.
      Επειδη ομως γινονται παραπονα,τα βαζουν πλεον αφου κλεισουν οι πορτες το προηγουμενο βραδυ.
      Αν θυμαμαι καλα πριν εναμιση χρονο ειχε βαλει ενα παγκο κοπης με 100 ευρω,πηγα 8μιση το πρωι κ δε ειχε μεινει ουτε ενας.Οταν ρωτησα μια υπαλληλο μου ειχε πει οτι απο τις 7μιση το πρωι ειχαν μαζευτει 20 ατομα ενω ειχαν μονο 12 κομματια κ οταν ανοιξαν οι πορτες τσακωθηκαν τελικα οι πελατες ποιος θα τον πρωτοαγορασει.
      Παντως τον τελευταιο καιρο λογω κρισης παντα μενουν κομματια,αν κ οπως ειπες κ εσυ ειναι τσαμπα η η ηλεκτροκολληση κ μπορει να εξαντληθει αμεσως.

  9. Να σου πω την αληθεια ενας θειος εχει μια ηλεκτροκολληση παλια 23+ χρονον και δουλεβη πιπιλα! απλα ειναι απο τις παλιες και κολλαει το ηλεκτροδιο μονο..
    πολλη μεγαλυ δυναμη φανταστηκη ηλεκτροκολληση!
    εγω την ηλεκτροκολληση αυτη απο τα lidl που θα παρω την θελω για ερασιτεχνικη χρηση! θα τιν προσεχω σαν τα ματια μου .. αλλα εαν παθει κατι δεν το καληπτη η εγγυηση ?? εχει [3] χρονια λεει αν και δεν μπορω να καταλαβω πως βαζουν εγγυησεις χωρις ΧΑΡΤΙΑ! :D

    1. Η μονη εμπειρια που εχω με εγγυηση απο προιον του Lidl ειναι κατι (που νομιζα οτι) δε δουλευε λιγο μετα την αγορα του.Το πηγα στο μαγαζι εκανα μια αιτηση αν θυμαμαι καλα κ μου δωσαν ενα αλλο απο την αποθηκη.
      Η εγγυηση που δινουν τα Lidl ειναι 3 χρονια πιο μεγαλη απο καθε αλλη εταιρια(οι πιο πολλες σε ηλεκτρικα δινουν 1 το πολυ).Τωρα κατα ποσο ισχυει απολυτα τι να σου πω.Υποθετω παντως οτι για να λενε 3 χρονια εγγυηση σιγουρα δε περιμενουν τα μηχανηματα τους να χαλασουν σε λιγους μηνες.
      Το πιο πολυχρησιμοποιημενο μηχαμημα που εχω απο τα Lidl,ειναι το 24αρι το κρουστικο δραπανοκατσαβιδο το οποιο πρεπει να κλεινει 4 χρονια τωρα και χωρις υπερβολες το χρησιμοποιω 2-3 φορες την εβδομαδα τουλαχιστον.Κ το μονο που παρατηρω ειναι οτι η μπαταρια του εξασθενει σιγα σιγα,αλλα ειναι λογικα εφοσον δε ειναι λιθιου κ εχει κανει εκατονταδες φορτισεις.
      Αλλα οπως εχω πει ξανα ειναι ερασιτεχνικα μηχανηματα.Η διαφορα του ερασιτεχνικου με το επαγγελματικο δε ειναι μονο στη τιμη,αλλα και στο φορτο εργασιας που μπορει να αντεξει.
      Αυτο που πρεπει να προσεξεις ειναι οτι η εγγυηση ειναι στην αποδειξη.Πρεπει να φυλαξεις την αποδειξη κ θεωρητικα κ τη συσκευασια.
      Η αποδειξη στα Lidl ειναι θερμικη αν δε κανω λαθος και θελει αεροστεγης φυλαξη για να αντεξει 3 χρονια,γιατι θα εξαφανιστουν τα γραμματα(το εχω παθει απο προιον του πρακτικερ που πηγα να βρω την αποδειξη για την εγγυηση κ βρηκα ενα λευκο χαρτι που δε φαινοταν τιποτα μετα απο μηνες)

  10. Εγω ειμαι σχετικα καινουργιος αγοραστης απο τα Lidl δεν εχω ξαναπαρει δηλαδη κατι ηλεκτρικο εργαλιο αλλη φορα και γ’αυτο δεν ξερω. Συμφωνο μαζι σου στο οτι για να δινουν 3 χρονια εγγυηση θα ειναι καλο προιον αν και δεν προκοιτε να το κρατισω 3 χρονια … κατι σιγουρα θα παθη ? Να σε ροτισω κατι ? αυτη η ηλεκτροκολληση μπορει να την σηκοση γενιτρια 7 καμπιε?

    1. Δυστυχως δε εχω ασχοληθει καθολου με γεννητριες,ουτε εχω δουλεψει ποτε καμμια, ουτε ειχα.
      Απο αυτα που ξερω απο ηλεκτρολογικα και ρευματα νομιζω πως ναι.7 kva ειναι νομιζω απο τις μεγαλες γεννητριες τις επαγγελματικες.Βεβαια 7 ειναι η ονομαστικη τιμη,η μεγιστη που μπορει να πιασει.Συνηθως δουλευει χαμηλοτερα.
      Η ηλεκτροκολληση ειναι 4αρα απο οτι ειδα.
      Το μονο που νομιζω οτι πρεπει να προσεξεις σιγουρα ειναι να εχει σταθεροποιητη τασης η γεννητρια για να μην υπαρχουν αυξομοιωσεις στη ταση κ καψει την ηλεκτροκολληση.Εχω ακουσει οτι με τις παλιες τις γεννητριες που δε ειχαν καιγοσαντε οι ευαισθητες ηλεκτρικες συσκευες κ νομιζω μεσα σε αυτες ειναι κ η ηλεκτροκολληση.Ο σταθεροποιητης τασης λεγεται AVR,οποτε αν δεις να λεει καπου πανω AVR εισαι μαλλον καλυμενος,αλλα ρωτα καλυτερα για σιγουρια καποιον που ξερει κ εχει δουλεψει γεννητριες.

  11. Εχουμε δυο γεννητριες μια 7 και αλλη 5 kva ειχαμε μαγαζη και τισ ειχαμε αγοραζη τιν 7αρα 7500 ευρο και τιν αλλη 4500€ πιστευω οτι θα εχουν στε8εροποιητη τασης ..για να μην τιν καψουμε αδικα ρε!

  12. Ειναι επαγγελματικες οποτε λογικα εχουν σταθεροποιητη.Λογικα κανεις ανετα δουλεια σου.
    Βεβαια αν εχεις γεννητρια 7500 ευρω δε φοβασαι για τη ηλεκτροκολληση που κανει ενα 50αρι,αλλα για τη γεννητρια.Ειδικα τωρα που οι κυνηγοι του χαλκου δε αφηνουν τιποτα,θα κοιμομουν αγκαλια μαζι της στο κρεβατι.

  13. Σημερα το πρωι πηγα την πηρα διαβασα κατι οδηγιες και σε ενα σειμειο λεει καπου 4 kva και κατι αλλα …. νομιζω πως ειναι για την γεννητρια.. ακομα ομως δεν την δουλεψα το απογευμα θα ερθει ενας φιλος μου μηχανικος να τιν δοκιμασουμε και να μου πει εαν ειναι καλη ! πιστευω θα μου βγη καλη μοθ εδωσσαν και την εγγυηση στιν αποδειξη μου ειπαν να μην τιν χασω μονο ..

  14. τελικα τιν δοκιμασα δουλευει φανταστικα εχει σωστη ρυ8μιση στα Α δοκιμασα κιολας να κολλησω κατι σιδερα και κοληθικα μια χαρα! βεβαια κοντα στα 80 Α με 2,5 ηλεκτροδιο .

    1. Ναι και εγω πηγα κ τη πηρα,8 και τεταρτο,100 κομματια μου ειπαν ειχαν φερει,πηρα τη προτελευταια κ δευτερολεπτα αργοτερα εφυγε κ η τελευταια.
      Δε προλαβα να παρω ηλεκτροδια για να τη δοκιμασω αλλα εκ πρωτης οψεως φαινεται μια χαρα στιβαρη κατασκευη.Το μονο μειον οτι θελει σχεδον 5 λεπτα γυρισμα για να πας απο το 1μισαρι στο 2μισαρι κ αντιστροφα.

  15. δεν πιραζει αυτο ειναι το καλο! εχει καλη ρυθμιση στα Α εμενα με κολλαει <>

  16. εαν παρεις ηλεκτροδια παρε τα <> 2,5 ειναι τα ποιο γαματα! παρτα και θα με θυμιθεις !!

  17. Eνα προβλημα εχει ολο κιολο οτι κανεις καμια 20 πονταρισιες και αναβη το λαμπακι και δεν δινει ρευμα :D και μετα πρεπει να το αφησης για κανενα 5αλεπτο να κρυοση χαχαχα

  18. Σχετικα με τις γεννητριες εψαξα τιν μικρη τιν 5αρα για να δω εαν εχει το AVR και εχει ! 0 ~ 300 V αρα ειναι ενταξη ?

  19. Πηρα ηλεκτροδια 2μισαρια(βασικα ειχα καποια αλλα ηταν σχεδον 30 χρονων).Θα τη δοκιμασω λογικα αυριο.
    Αυτο με τις 20 πονταρισιες ισως ειναι προστασια υπερθενμασης.Η διαφορα των επαγγελματικων με των ερασιτεχνικων ηλεκτροκολλησεων ειναι αυτη ακριβως απο οσο ξερω,δηλαδη ποση ωρα μπορει να εχουν συνεχη λειτουργια στα ιδια αμπερ.Οι ερασιτεχνικες εχουν λιγο,οι επαγγελματικες πολυ περισσοτερο.

    Νομιζω πως ναι.Εφοσον εχει σταθεροποιητη τασης κ σηκωνει την ηλεκτροκολληση θα εισαι μια χαρα.

  20. ΔΗΜΗΤΡΗΣ. Την τελευταια φορα που εβγαλε το lidl To τρυπανι της parkside το αγορασα.αργησα να το χρησημοποιησω και τωρα που το χρησημοποιησα μου χαλασε η περιστροφη στην 11η τρυπα.Διστυχως η αποδειξη ειναι θερμικη.Αρα δεν εχω.Τι μπορω να κανω;

    1. Χωρις αποδειξη δε εχεις εγγυηση σιγουρα.Οι θερμικες αποδειξεις ειναι προβλημα.Το καλυτερο που μπορεις να κανεις απο εδω και περα ειναι οταν αγοραζεις κατι με εγγυηση να τις βαζεις σε ναυλον σακουλακια και να τις φυλας η να τις βγαζεις κ μια φωτοτυπια καλου κακου.
      Τωρα με το τρυπανι,δε καταλαβα τι σου χαλασε ακριβως.Το τσοκ η ο μηχανισμος του?
      Και με τοσο λιγη χρηση μου φαινεται δυσκολο να καει.
      Νομιζω μπορεις να το στειλεις στα lidl για επισκευη κ χωρις εγγυηση αλλα δε ξερω ποσο θα σου κοστισει.Αν δε εισαι Αθηνα μαλλον πρεπει να υπολογισεις τα μεταφορικα που σιγουρα δε θα ειναι κ λιγα λογω βαρους.
      Ισως το καλυτερο μαλλον που εχεις να κανεις,αν μπορεις ειναι να βρεις ενα καλο μαστορα που ασχολειται με αυτα κ να βρεις τι ακριβως εχει χαλασει.
      Μπορει να ειναι κατι απλο που φτιαχνεται ευκολα,ισως και οχι.
      Αν το κανεις καλο ειναι να ξεκαθαρισεις απο πριν οτι επειδη το εργαλειο ειναι οικονομικο,δε θες να χαλασεις αρκετα για αυτο.

  21. εκο αγορασει ενα κροθστικο επανεφοτιζομενο τριπανι το οπιο ι βαταριεστ του μινανε πολλει καιρο αθορτιστεσ και καταστραφικανε ,θα ιθελα να μου πειτε αν εκει βαταριεσ και ποσο εχουν εθχαριστο

    1. Συνηθως οταν μενουν πολυ καιρο αφορτιστες εκφορτιζονται δε κατραστρεφονται.Κατι αλλο θα εχει γινει.Μπορει να μειωθηκε το μεγεθος φορτισης αλλα να καταστραφηκανε νομιζω δε γινεται.Ισως να σου επεσε και να χαλασαν τα καλωδια η η κολληση που εχουνε.Μηπως ειναι μεσα στην εγγυηση?
      Αν δε κανω λαθος παντως δε “κουμπωνει” καμμια αλλη μπαταρια αλλου εργαλειου.Συνηθως δε κουμπωνουνε ουτε οι μπαταριες των Parkside αν ειναι αλλο εργαλειο.
      Εμενα δοξα το θεο δουλευουν ολες ακομα.
      Αν πιανουν τα χερια σου μπορεις να αλλαξεις μονο σου τις μπαταριες.(υπαρχουν αρκετα βιντεακια και how to για να το κανεις)Ολες οι μπαταριες αν τις ανοιξεις εχουν μεσα μικροτερες επαναφορτιζομενες μπαταριες σε διαταξη(ΑΑ η C η D).Η μπορεις να το κανεις σε καποιον ηλεκτρονικο.
      Βεβαια και αυτο δε ειναι φτηνο αλλα θα βαλεις καλυτερες μπαταριες απο αυτες που εχει με πιο πολλες amhr.
      Τωρα ποσο εχουν οι κανονικες,δε εχω ιδεα,δε εχω αγορασει ποτε οπως ειπα.Αν εχουν που λογικα θα εχουν θα εχουν στα κεντρικα της εταιριας που εχει τα εργαλεια της Lidl στην Αθηνα.το τηλ ειναι 210 2776871.
      Παντως σιγουρεψου πριν την αλλαξεις η την πεταξεις οτι οντως εχει χαλασει και δε εχει γινει κατι αλλο.

Leave a Reply

